dissabte, de desembre 20

QUAN SOMRIUS

Ara que la nit sa fet mes llarga
Ara que les fulles ballen dances al raco
Ara que els carrers estan de festa
Avui que la fred du tants records

Ara que sobren les paraules
Ara que el vent bufa tan fort
Avui que no fa falta veure't ni tan sols parlar
per saber que estàs al meu costat.

És Nadal al meu cor
quan somrius content de veure'm
quan la nit es fa més freda
quan t'abraçes al meu cos
I les llums de colors
m'il·luminen nit i dia
les encens amb el somriure
quan em parles am el cor

Santi Thió

1 comentari:

Joan Erencia Guerrero ha dit...

Malgrat que sigui una excusa, un motiu sense pes o una justificació dolenta és maco veure com el Nadal fa somriure més a la gent.

Malgrat sigui per l'alegria que porten els nens, per la falsa il·lusió de personatges fantàstics que porten regals, per la joia que fa veure els carrers engalanats sembla que tothom es contagia d'aquest esperit, crec que la gent s'esmerça més en ser amable al Nadal i tot potser comença amb un gest tan simple com aquest: Somriure.

Es maco també veure la forma de descriure les sensacions que es desprenen d'un somriure.

Bon nadal!!!