diumenge, de novembre 2

STOP EXÀMENS, SISPLAU!


He sobreviscut!!! Després de corregir 800 pàgines d’exàmens en 3 dies. A qui se li va acudir fer exàmens de 4 pàgines (nois que tinc 8 classes de 25 nens cada una)??? Us asseguro que a la pròxima avaluació lluitaré amb ungles i dents per poder tenir més marge de maniobra a l’hora de formular les preguntes. Jo que sempre havia criticat els exàmens tipus test, em sembla que em decantaré a aquest fàcil model de correcció. I és que, no us ho perdeu, no només he de puntuar l’examen de forma global si no que n’he d’extreure 4 notes diferents: comprensió oral (listening), comprensió lectora (readings), lèxic i gramàtica. Estic farta de tant comptar “ticks”! Algú té una fórmula més fàcil de correcció? Tota proposta serà benvinguda!!!

(Per cert, nota d’humor: ahir estava tant “agobiada” que la meva mare em va ajudar a comptar i a posar notes. I això 10 anys després de que jo l’ajudés per primer cop a ella, també profe, quan jo, morta d’enveja, volia saber què se sentia corregint! Què n’era d’il•lusa pensant que allò era el més divertit del món.)

1 comentari:

Rogger ha dit...

jo vull que em corregeixis, sara!

que guai que siguis professora d'anglès... genial!

un petonas des de Porto!