dimecres, d’abril 30

ADÉU

I ha arribat el GRAN DIA. Avui, per fi, deixo la feina. He dit prou. Prou als dèspotes. Prou als misògins. Prou als crits i tractes pejoratius. Prou.

No vull continuar fent-me mala sang. Creient-me que no serveixo per a res. Sentir repetides vegades “vols marxar?”. D’això jo li’n dic mòbing. Doncs sí, vull marxar i puc marxar perquè he trobat una altra feina. Així que bon vent i barca nova.

Al sortir per la porta oblidaré t’oblidaré i no et guardaré rancor. Almenys no durant massa temps. No val la pena malgastar espai en la memòria... Prefereixo quedar-me amb els bons records. I, mira per on, també me n’enduc de teus: perquè, malgrat no ser un bon mestre, he après al teu costat.

Ara m’esperen en un altre lloc. Lluny d’aquí. Potser massa lluny... a les Terres de Ponent que em varen veure néixer. Motiu d’alegria? Tant de bo... i és que deixar Barcelona em trenca el cor.

5 comentaris:

Mercè ha dit...

No et conec, i he trobat el teu blog a l'atzar, però sento realment que hagis sigut víctima del mòbing, ha de ser horrible.
Des d'aquí et dóno el meu suport :)
Raig de lluna.

Txaro ha dit...

ei sara! això dels blocs va bé sobretot quan tens poc temps per parlar amb la gent entre temes i temes d'esplai, eh? jejee... wnu, m'alegro que hagis vist clar el camí i que hagis pres una decisió amb la que t'hi trobis a gust!!! I ara, a mirar endavant i a posar a prova les teves grans habilitats comunicatives (que les tens!!!!) en una altra banda!! clar que si!

Yuri ha dit...

Segur k la nova vida serà genial !
Quants canvis en poc temps eh !
Ànimus i bona sort !

Anònim ha dit...

Ens déixes (als barcelonins) ???
:(
Bé, espero que la nova etapa sigui viscuda en positiu (sense fugir d'enlloc) i et trobis amb tu mateixa tant a la feina com a la resta d'àmbits on et mous como pez en el agua. Salúda'm al Fernando si el veus per allí a la seva granja...

Sara ha dit...

Gràcies pels ànims a tots!

Toni, tranquil que no m'oblidaré de donar-li records al Fer!