divendres, de febrer 15

TASTAR EL MÓN DE LA DOCÈNCIA

Treballar 40 hores setmanals, estudiar el doctorat, ser monitora d’esplai, col•laborar al tskv.cat i a la preparació de la Pasqua Jove Raïmat, classes particulars... i ara cursar el CAP (certificat d’aptitud pedagògica)! Què no en tinc prou?!

Un munt de projectes i d’il•lusions, barrejats amb por i desencant.... Fronts oberts en múltiples bandes. Què vull fer amb la meva vida?

He estudiat una carrera genial que m’ha donat múltiples eines per a desenvolupar la meva creativitat. Malgrat tot, no em veig treballant en el món dels mitjans audiovisuals. Almenys encara no.

La vocació de “mare” continua perseguint-me. Em sento cada cop més propera als infants. Estar amb ells i treure la nena que porto a dins, reviure la innocència dels primers anys amb la lucidesa de l'educador. També escriure contes, dramatitzar-los, llegir-los en veu alta. Crec que no voldria morir sense haver tastat el món de la docència...

Tastar-lo... (tot i que sóc conscient que no es pot tenir tot)

1 comentari:

Txaro ha dit...

Estic segura que serà una gran experiència!! i que amb la intel·ligència i la tendresa que tens faràs una bona tasca! ànims!!!