dimecres, de juliol 18

M'AGRADA, NO M'AGRADA


En honor a la Txaro, que s'acaba de crear un blog, avui afegeixo una llista dels meus LIKES i DISLIKES. I és que aquesta grandíssima monitora - aviat directora - de l'esplai de Sant Ignasi és psicòloga, i li encanta fer-nos preguntes d'aquestes als pobres i innocents monitors. Sí, hem d'omplir estranys qüestionaris i ella els arxiva vés a saber per a què. Potser després ens psicoanalitza a tots??!! Quina por... ;-)

Això és un "corta y pega" d'un fragment d'aquests estranys qüestionaris.

M'AGRADA...
  • Fer una llarga migdiada.
  • Contemplar una posta de sol.
  • Fer fotografies.
  • Beure’m un cacaolat ben calent.
  • Disfressar-me.
  • Viatjar.
  • Escriure.
  • L’olor de la pluja.
  • Mirar sèries com “House”, "Prison Break" o “Perdidos”.
  • Llegir Pere Calders.
  • Un somriure sincer.
  • Una bona amistat.
  • Somniar.
  • Sentir-me útil.
NO M'AGRADA...
  • Estar lluny dels qui estimo.
  • Desfer-me la maleta.
  • El soroll.
  • La pica de la cuina amb plats del dia anterior.
  • Les mentides.
  • Escalfar cadires.
  • La gent malhumorada.
  • Patir fred.

2 comentaris:

Txaro ha dit...

Saraaa! Què fort! Vaig tan perduda en això del món de la "blogosfera" (es diu així?) que quan he rebut comentaris... m'he col·lapsaaaat!!! I ara què???No sabia què fer...!! SI contestar al teu bloc, al meu, al de l'Eloi... jajaja! Gràcies xls comentaris!!

- M'ha agradat tornar a llegir el que t'agrada i el que no!! Les males notícies? a colònies farà fred, hauràs de desfer la maleta i el soroll és una part inevitable!! Les bones? podràs estar amb una part dels que estimes, disfressar-te tan com vulguis, fer fotos, els nens et regalaran mil somriures i podràs ser ben útil... (vaaale! ja et prepararem un cacaolat calent!! jeje).

- Per fer teràpia a la gent estaria bé que fossin casos amb possibilitats de curar-se i hi ha "bogeries" que no tenen remei! (sobretot si sou monitors!).

una abraçada!
tx

Unknown ha dit...

De tant en tant cal visualitzar el que ens agrada i el que no per poder dissipar dubtes, no?